Jostain joskus tämänkin löysin...

"Mä ittuin hiekkalaatikon
leunalla,
mun valpaat oli ihan
hiekkatet
ja mä töin muttaa lakua. 
Mä annoin tulle palaten ja
kuitkatin tun kolvaan:
tä oot kun kaveli."

 

Meinasin saada sydärin kun kattelen täsä neloselta tulevaa resident eviliä ja kaikenlaisia hirviöitä hyppii joka kulman takaa, ja yhtäkkiä läppäri alko "murisemaan". :D no nyt se lakkaskin jo...

Enpä ois uskonu että tonkin leffan joskus katson...

 

Hmmm... mitäs mitäs... No kesätyöt loppuivat viime viikolla, kivasti meni se kaksi viikkoinen, vaikka viimiset päivät olikin aika tuskaa suussa olevan rakkulan aiheuttaman kivun ja vanhusten huonon tuulen ansiosta. Jotenkin sitä vain sai koottua sitä voimaa ja joku hymyn tapainen kasvoille onnistuttiin luomaan vaikka hampaat irvessä olikin...

 

Nyt olen ollut pansiossa lähes tulkoon joka päivä 14.7. lähtien. Kotona en vain ole jaksanut kotiporukkaa. Ei mitään erityistä syytä, otti vaan päähän. Tulin eilen kotiin nettiin päästäkseni ja akvaarioveden vaihtamaan. Huomenna taas takaisin pansioon.

 

Ihme väsymys vaivannu jo pidemmän aikaan, no, jos totta puhutaan niin koko kesän ajan. Ja kohta alkaa masentaa kun näkee lehtien kellastuvan ja tietää syksyn lähenevän... :/